Garantie

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw artikel voor eventuele probleemoplossingen. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. We adviseren u ook graag als u een artikel ergens anders heeft aangeschaft.

Een defect artikel ontvangen?

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Garantietermijn 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Stappenplan 

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons opstuurt voor garantie:

  • Vraag binnen de garantietermijn een garantienummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel binnen 5 werkdagen na toekenning van het garantienummer naar ons op. Bij aanvraag van het garantienummer ontvangt u ons retouradres.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient u duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer evenals de omschrijving van het probleem en het garantienummer vermeld te staan voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken we het probleem en sturen we u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.
  • Garantiegoederen dienen altijd voldoende gefrankeerd te worden verstuurd. 

Lees ook onze Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden.